לימודי רפואה משלימה

לאור העובדה שהרפואה המערבית הוכיחה את עצמה כפחות אפקטיבית, רפואה אלטרנטיבית ודיקור סיני בפרט הפכו לאחד מהזרמים העיקריים ביותר בכל הנוגע למתן פתרונות רפואיים בעולם ונוצרה מגמה מאוד חזקה של רופאים ומטפלים שפונים לעולם הזה בשביל הסבה מקצועית.

היתרון בקורס דיקור סיני לעומת מסלולים אחרים הוא שהתלמידים יוכלו ללמוד מקצוע מבוקש בכדי לעזור לסובבים אותם מבחינה רפואית ובנוסף לכך, לפתוח לעצמם דלת ואפשרות להתפרנס בכבוד בעתיד.

לימודי דיקור סיני אקופונקטורה

על המרצה לקורס אקופונקטורה – אילן הורוביץ

אילן הורוביץ' עוסק בהדרכה ובמתן טיפולים ברפואה סינית משנת 1983 במסגרת בית הספר הירושלמי לרפואה סינית. הקורסים וההשתלמויות שלו מאופיינים בגישתם הישירה והמעשית ללא פילוסופיה מיותרת עם התמקדות חזקה במקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

אילן הוא אחד המרצים והמטפלים מהוותיקים ביותר שיש כיום בישראל בלימודי דיקור סיני והוא הוציא לאור ספרים רבים בתחום הרפואה הסינית, ביניהם: "פרקי גב", "להבין את הגוף בעיניים סיניות", "להזרים את הגוף בידיים סיניות", "תורה מסין", "הזיווג כתיקון רוחני" ובנוסף לכך, הוצאה לאור של חומר הדרכה למטפלים: "מדריך נקודות האנרגיה והשפעתן על הגוף", סט פוסטרים של טבלאות איבחון לרפואה סינית, קלטת וידאו להדרכה בנושא כוסות רוח והקזת דם וקלטת להרפיה נפשית וגופנית ע"י דמיון מודרך.

אילן הורוביץ' רפואה סינית

למה קורס אקופונקטורה דווקא אצל אילן הורוביץ?

תודה ענקית לאילן על הקורס הנהדר, למדתי המון ואני מוכרח לציין שזה היה אחד הדברים מההכי ממלאים את הנפש שעשיתי עד היום. כבר שנה שאני עצמאי עם עסק מצליח. חלק נכבד מההישג הוא בהחלט בזכותך. תודה רבה !
אילן הוא אחד המרצים מהמוכשרים והאיכפתיים ביותר שיצא לי לפגוש במהלך חיי, היחס האישי והחם זה משהו שלא תמצאו בכל מקום וביחד עם המקצועיות הלא מתפשרת הוא מביא תוצאות נהדרות.
מה שהכי אהבתי בקורס של אילן זה שלא מתמקדים בסיפורי סבתא סיניים ולא תורות ואגדות אלה פרקטיקה מעשית שבסופו של יום הביאה לי את הכלים בשביל לנהל את הקליניקה שלי בצורה אפקטיבית ובאמת לעזור ללקוחות.